Įsibėgėjo pirmoji Baltijos šalyse Virtuali karjeros mugė

 

Balandžio 20-27 dienomis vykstančioje Baltijos šalių Virtualioje karjeros mugėje dalyvauja 60 įmonių ir kasdien ją aplanko apie 10 tūkstančių ieškančiųjų darbo ar besidominčių karjeros galimybėmis.

 

Mugę Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje organizuoja karjeros portalas CV-Online.

 

 

 

Mugei skirtame tinklapyje www.balticcareerdays.com (LT – www.karjerosmuge.lt) rasite nemažai tarptautinių įmonių: Tieto, Devbridge, Moller Auto, Ramirent, Swedbank, Danske Bank, Transcom, Loreal, Statoil, Runway ir t.t. Virtualioje karjeros mugėje dalyvauja ir sau kandidatų ieško: 30 – Estijos įmonių, 24  – Latvijos ir  16 – Lietuvos įmonių.

 

Mugėje dalyvaujančios įmonės ne tik nori pritraukti kandidatų, bet ir formuoti / stiprinti įmonės įvaizdį, todėl virtualiuose stenduose pateikia aktualios informacijos, nuotraukų ir video medžiagos, kuri padeda kandidatams susidaryti išsamų vaizdą apie įmonę. Įmonės dalinasi patarimais, patirtimi.

 

Mugės lankytojai jiems patogiu metu ir vietoje gali virtualiai lankytis įmonių stenduose, dalyvauti virtualiuose pokalbiuose, kandidatuoti į jiems tinkamus darbo pasiūlymus.

 

Viena iš svarbiausių virtualios karjeros mugės funkcijų – virtualūs pokalbiai, kurių metu lankytojai gali užduoti jiems rūpimus klausimus apie darbo ir karjeros galimybes įmonėse. Lankytojai mato įmonių pokalbių sesijų grafikus ir prie numatytos pokalbio sesijos gali prisijungti jiems patogiu metu. Kasdien virtualioje mugėje įvyksta apie  80 (1-2 val trukmės) pokalbio sesijų. Įmonės iki mugės pabaigos iš viso praves apie 500 pokalbio sesijų. Mugės lankytojams svarbu ne tik kokių darbuotojų ieško įmonės, bet ir nori daugiau susžinoti apie darbo pobūdį, sąlygas, karjeros galimybes, įmonės vertybes, motyvacines priemones ir t.t.

Mugės puslapyje paskelbta 430 darbo pasiūlymų. Įmonės darbui Baltijos šalyse ieško: klientų aptarnavimo, pardavimų, IT, rinkodaros, žmogiškųjų išteklių, inžinerijos ir kitų sričių specialistų.

 

Didžioji dalis mugės lankytojų yra 25-34 metų amžiaus specialistai. Beveik 26% mugės lankytojų mugėje lankosi naudodami išmaniuosius telefonus.

 

Mugės media patneris: 

Mugės radijas –


Nėra komentarų

Skelbti komentarą


five + 9 =