BIURO ADMINISTRATORIUS (-Ė)

Vilnius
Paskelbta: 2017.11.21 Kandidatuoti iki: 2017.12.14

UAB "Investicijų ir verslo garantijos" (INVEGA) – LR Vyriausybės įsteigta ir Ūkio ministerijos valdoma finansų institucija, kuri įgyvendina verslo skatinimo priemones. INVEGAI patikėtas kelių ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų kontroliuojančiųjų fondų įsteigimas bei valdymas, šių fondų finansuojamų priemonių įgyvendinimas, kreditų verslui garantavimo schemų, naujų finansinių priemonių, įskaitant ir rizikos kapitalo priemonių, kūrimas bei įgyvendinimas. INVEGA yra finansinių priemonių vykdytoja, visuotinės dotacijos priemonės valdytoja, jai patikėtos ES struktūrinės paramos įgyvendinančios institucijos funkcijos.

Darbo aprašymas:

  • tvarkyti INVEGOS siunčiamą ir gaunamą korespondenciją, registruoti ją įmonės dokumentų valdymo sistemoje;
  • INVEGOS vadovo pavedimu formuoti užduotis ir pavedimus, susijusius su gaunama korespondencija;
  • vykdyti INVEGOS vidinės dokumentų valdymo sistemos darbo koordinatoriaus, administratoriaus funkcijas;
  • priimti INVEGOS interesantus, suteikti jiems bendro pobūdžio informaciją apie įmonės veiklą, teikiamas paslaugas, atsakingus įmonės darbuotojus, pagal kompetenciją atsakyti į besikreipiančių klausimus;
  • atlikti INVEGOS valdybos ir (ar) stebėtojų tarybos posėdžių sekretoriaus funkcijas;
  • užtikrinti INVEGOS dokumentų archyvavimą;
  • padėti užtikrinti nepertraukiamą biuro administracinę veiklą.

Reikalavimai:

  • aukštasis išsilavinimas (pageidautina – humanitarinis);
  • patirtis raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir klientų aptarnavimo srityse;
  • sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
  • sugebėti valdyti, kaupti, sisteminti, išmanyti dokumentų rengimo principus;
  • labai geri valstybinės kalbos ir geri anglų kalbos įgūdžiai (anglų kalba ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (B1) lygiu).

Naudingi įgūdžiai:

  • geri bendravimo ir darbo komandoje gebėjimai, iniciatyvumas, atsakingumas, greita orientacija bei nestandartinių sprendimų siūlymas;
  • patirtis dirbant su dokumentų valdymo sistema Doclogix;
  • panašaus darbo patirtis.

Mes siūlome:

  • draugišką darbo aplinką;
  • darbą profesionalų komandoje;
  • galimybę augti ir tobulėti.

Papildoma informacija

  • Kandidatas turi pateikti šiuos atrankos dokumentus: 1) prašymą dėl dalyvavimo atrankoje; 2) gyvenimo aprašymą (CV); 3) kitus, savo nuožiūra, atrankai svarbius dokumentus. Su atranka susijusi informacija skelbiama INVEGOS internetinio puslapio www.invega.lt skyriuje „Karjeros galimybės".

Norėdami kandidatuoti, prašome užpildyti:

Prisijungti