EKSPORTO VADYBININKAS (-Ė)

Vilnius
Paskelbta: 2017.11.20 Kandidatuoti iki: 2017.12.02

UAB "Investicijų ir verslo garantijos" (INVEGA) – LR Vyriausybės įsteigta ir Ūkio ministerijos valdoma finansų institucija, kuri įgyvendina verslo skatinimo priemones. INVEGAI patikėtas kelių ES struktūrinių fondų lėšomis finansuojamų kontroliuojančiųjų fondų įsteigimas bei valdymas, šių fondų finansuojamų priemonių įgyvendinimas, kreditų verslui garantavimo schemų, naujų finansinių priemonių, įskaitant ir rizikos kapitalo priemonių, kūrimas bei įgyvendinimas. INVEGA yra finansinių priemonių vykdytoja, visuotinės dotacijos priemonės valdytoja, jai patikėtos ES struktūrinės paramos įgyvendinančios institucijos funkcijos.

Darbo aprašymas:

  • Įvertinti INVEGOS garantijos gavėjus (eksportuotojus) ir jų sudarytus sandorius, jų atitikimą teisės aktams bei įprastai verslo praktikai;
  • Nustatyti INVEGOS prisiimamos garantavimo rizikos už eksportuotojo (verslo subjekto) jo pirkėjui suteikiamą prekinį kreditą (mokėjimo atidėjimą) veiksnius ir dydį bei tai įforminti vidiniuose dokumentuose, argumentuotai siūlyti riziką mažinančius veiksnius bei priemones nustatytai (ar numatomai) rizikai suvaldyti;
  • Nustatyti INVEGOS garantuojamos paskolos (lizingo) riziką, pateikti išvadas dėl jo įvykdymo, finansinio atsiperkamumo bei atitikimo garantijų veiklą reglamentuojantiems teisės aktams;
  • Rengti INVEGOS vidinius dokumentus pagal nustatytus šablonus ir patvirtintas formas, susijusius su garantijos suteikimu: vertinimo pažymas, protokolus, įsakymus ir sutarčių pasiūlymus;
  • Konsultuoti verslo subjektus dėl garantijų teikimo sąlygų (atitikties, procedūrų, kainos ir kt.);
  • Pristatyti INVEGOS garantinius produktus ir jų teikimo veiklą finansų partneriams ir verslo bendruomenei renginiuose ir seminaruose;
  • Rengti vidines ataskaitas, susijusias su garantijų teikimo veikla, sisteminti ir analizuoti garantinių projektų duomenis.

Reikalavimai:

  • Aukštasis išsilavinimas (bakalauras) matematikos, statistikos, apskaitos, vadybos, ekonomikos ar finansų srityje;
  • Sėkminga darbo patirtis finansų įstaigose (ypač prekinių kreditų finansavimo ir (ar) draudimo srityje), audito ar kreditų draudimo įmonėse;
  • Įmonių veiklos ir finansinės analizės išmanymas;
  • Įšmanyti dokumentų rengimo principus bei mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • Geri valstybinės kalbos ir anglų kalbos įgūdžiai (anglų kalba ne žemesniu kaip nepriklausomo vartotojo (C1) lygiu);
  • Sugebėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas.

Naudingi įgūdžiai:

  • LR ir ES teisės aktų, reglamentuojančių valstybės pagalbos teikimą, išmanymas;
  • Geri bendravimo ir darbo komandoje gebėjimai, iniciatyvumas bei nestandartinių sprendimų siūlymas;
  • Patirtis dirbant su NAVISION apskaitos programa;
  • Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).

Mes siūlome:

  • Draugišką darbo aplinką;
  • Darbą profesionalų komandoje;
  • Galimybę augti ir tobulėti.

Papildoma informacija

  • Kandidatas turi pateikti šiuos atrankos dokumentus: 1) prašymą dėl dalyvavimo atrankoje; 2) gyvenimo aprašymą (CV); 3) kitus, savo nuožiūra, atrankai svarbius dokumentus. Su atranka susijusi informacija skelbiama ir INVEGOS internetinio puslapio www.invega.lt skyriuje „Karjeros galimybės".

Norėdami kandidatuoti, prašome užpildyti:

Prisijungti