PERSONALO PASLAUGŲ CENTRO VADOVAS (-Ė)

Pelesos g.10, Vilnius
Paskelbta: 2018.07.03 Kandidatuoti iki: 2018.08.05

AB „Lietuvos geležinkeliai" – didžiausia Lietuvos transporto sektoriaus įmonė ir viena moderniausių geležinkelio įmonių visoje Rytų ir Centrinėje Europoje. Bendrovės grupėje dirba apie 10 tūkst. darbuotojų.

BENDROVĖS ADMINISTRACIJA

PERSONALO  DEPARTAMENTAS

PERSONALO PASLAUGŲ CENTRO VADOVAS (-Ė)

(Head of HR Shared Service Center)

Pagrindinės atsakomybės:

  • lyderystė ir personalo paslaugų centro veiklos organizavimas, ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų formavimas;
  • padalinio veiklos efektyvumo skatinimas, komandos kompetencijų ugdymas ir stiprinimas, įsitraukimą, profesionalumo ir atsakingą požiūrį skatinančios darbo kultūros formavimas;
  • veiklos planavimas ir įgyvendinimo koordinavimas, sklandus komandos darbo organizavimas, įsipareigojimų kontrolė (projektų apimčių, resursų, biudžetų, terminų, kokybės valdymas);
  • reikalingų pokyčių inicijavimas ir įgyvendinimas, diegiant inovatyvius paslaugų teikimo standartus, procesus bei technologinius sprendimus;
  • personalo apskaitos paslaugų teikimas, užtikrinant Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus;
  • efektyvus ir kokybiškas klientų aptarnavimas, klientų poreikių ir atsiliepimų analizė, paslaugų pritaikymas ir vystymas verslo poreikiams užtikrinti;
  • bendradarbiavimas su bendrovės departamentų vadovais ir darbuotojais, personalo valdymo partneriais ir kompetencijų centrų vadovais vystant HRIS/HRM strategiją ir automatizuojant personalo procesus;
  • pagal kompetencijas ir įgaliojimus atstovavimas Bendrovei institucijose, renginiuose ir susitikimuose.

Reikalavimai:

  • ne mažesnė nei 5 metų personalo paslaugų/ klientų aptarnavimo /operacijų administravimo didelėje įmonėje darbo patirtis;
  • lyderystė ir ne mažesnė nei 3 metų sėkminga vadovavimo didelei komandai patirtis;
  • aukštasis universitetinis išsilavinimas;
  • paslaugų/operacijų valdymo ir vystymo, pokyčių valdymo principų išmanymas ir taikymo patirtis,
  • strateginis mąstymas, puikūs planavimo ir organizavimo įgūdžiai, gebėjimas priimti sprendimus;
  • orientacija į klientą, organizuotumas ir iniciatyva;
  • gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje, puikūs bendravimo įgūdžiai;
  • projektų valdymo patirtis diegiant IT sprendimus, privalumu būtų laikoma HRIS/HRM sistemų diegimo patirtis;
  • sklandi lietuvių kalba, geras anglų kalbos mokėjimas;
  • nepriekaištinga reputacija.

Mes siūlome:

  • tapti vienos didžiausių bendrovių komandos dalimi;
  • dinamišką darbą pokyčių laikotarpiu, kai atsiveria galimybės prisidėti prie bendrovės veiklos gerinimo;
  • profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę, dalyvavimą įvairių projektų įgyvendinime, saviraiškos galimybes;
  • komandos atmosferą, asmeninį ir profesinį tobulėjimą, ugdymą ir karjeros galimybes.

Darbo vieta: Pelesos g. 10, Vilnius

Dėkojame visiems susidomėjusiems. Atranką pradėsime vykdyti anksčiau nei baigsis skelbimo galiojimo laikas. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.

Kandidatavimo informacija
laukeliai pažymėti * būtini

Prisijungti
Įkelti CV failą: