KONTAKTŲ CENTRO SPECIALISTAS (-Ė)

Vilnius
Paskelbta: 2018.04.17 Kandidatuoti iki: 2018.05.13
Worldline Global
Worldline is hiring

Worldline is nearly 45 years old – an exceptional company whose story has been written by the motivation and involvement of its employees. At Worldline, connecting and securing transactions is what we do on a daily basis. Covering the entire payment value chain, our technological experts create and operate digital platforms that handle the millions of highly critical transactions between a company, its partners, and its customers. We focus on three pillars of business: Merchant Services, Mobility & e-Transactional Services, and Financial Services, including equensWorldline. Our team has grown to more than 9,400 people worldwide, with an estimated pro forma annual revenue of more than € 1.5 billion.

Darbo aprašymas:

  • Klientų aptarnavimas telefonu bei elektroniniu paštu
  • Klientų konsultavimas mokėjimo kortelių klausimais
  • Problemų bei skundų registravimas bendrovės sistemose
  • Bendradarbiavimas su kitais bendrovės skyriais

Reikalavimai:

  • Universitetinis ar neuniversitetinis aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas)
  • Gebėjimas profesionaliai bendrauti su klientais
  • Patirtis eksploatuojant kompiuterių programas
  • Puikus lietuvių, anglų bei rusų kalbų mokėjimas
  • Sumanumas, lankstumas, gebėjimas greitai ir operatyviai mąstyti
  • Komunikabilumas, mandagumas, profesionalus bendravimas telefonu

Naudingi įgūdžiai:

  • Klientų aptarnavimo patirtis
  • Panaši darbo patirtis ankstesnėse darbovietėse

Mes siūlome:

  • Profesinį tobulėjimą ir karjeros galimybes
  • Draugišką, jaunatvišką kolektyvą
  • Slenkantį darbo grafiką, kurį galima derinti su studijomis
  • Puikią darbo aplinką

Norėdami kandidatuoti, prašome užpildyti:

Prisijungti